Reklamacje Instrukcja w zakresie składania reklamacji
Kategoria menu:Reklamacje
Instrukcja w zakresie składania reklamacji
Treść informacji
INSTRUKCJA
w zakresie składania reklamacji
- Odbiorcy usług mogą składać reklamacje, w szczególności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usług oraz wysokości naliczonej opłaty.
- Wszystkie reklamacje dotyczące usług należy zgłaszać w formie pisemnej. Reklamacja może być dostarczona osobiście do siedziby przedsiębiorstwa wodociągowo – kanalizacyjnego lub przesłana na jego adres pocztowy lub mailowy.
- Odbiorca usług, który składa reklamację, winien wskazać lub dołączyć dokumenty i inne dowody uzasadniające reklamację.
- Reklamacja powinna zawierać:
a) imię i nazwisko albo nazwę lub firmę oraz adres odbiorcy,
b) przedmiot reklamacji,
c) przedstawienie okoliczności uzasadniających reklamację,
d) numer i datę umowy,
e) podpis odbiorcy. - Przedsiębiorstwo wodociągowo-kanalizacyjne udziela odpowiedzi na reklamację pisemną w ciągu 14 dni od daty jej wniesienia, za którą przyjmuje się datę jej wpływu do siedziby spółki.
- Jeżeli załatwienie reklamacji wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej, termin rozpatrzenia reklamacji może ulec przedłużeniu, maksymalnie do 1 miesiąca.
- Przedsiębiorstwo wodociągowo-kanalizacyjne udziela odpowiedzi na reklamację w formie pisemnej. Odpowiedź winna zawierać:
a) nazwę przedsiębiorstwa wodociągowo – kanalizacyjnego,
b) powołanie podstawy prawnej,
c) rozstrzygnięcie o uwzględnieniu lub odmowie uwzględniania reklamacji wraz z uzasadnieniem,
d) podpis upoważnionego pracownika reprezentującego przedsiębiorstwo wodociągowo-kanalizacyjne, z podaniem zajmowanego przez niego stanowiska.
Opracowana na podstawie ZAŁĄCZNIK nr 5 do Regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków przedsiębiorstwa wodociągowo-kanalizacyjnego w Polanicy-Zdroju
Informacja powiązana z wydziałem: MZK Sp. z o.o.